Translate

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Cześć Wszystkim . SET na 6S41S ma nowy Domek
Pisałem o secie który popełniłem dla Pana Darka z Gorzowa na lampach 6S41S i 6N1P w stopniu sterującym . Była to konstrukcja doświadczalna na desce , choć deska zabytkowa (preszło 120Lat) ciosana cisłem urody Setowi nie dawała , Tak więc Pan Darek postanowił z racji tego iż to co ja proponowałem na obudowę nie przypadło mu do gustu podesłać autorską obudowę na swojego SET"a "Citrone SET 607" :)
Rzeczona obudowa wykonana z litego drewna bukowego została prze zemnie adoptowana do montażu seta z deski . Sami oceńcie jak to wyszło :) Elementy metalowe takie jak obudowy transformatorów sam popełniłem , malował Pan Darek Proszkowo.
 Gałki robocze , Ale mam nadzieję iż dostane fotki jak wygląda po tuningu pana Darka

 Tylna ścina z gniazden IEC zespolony filtr sieciowy terminale głośnikowe porty RCA , są jeszcze dwa gniazda słuchawkowe 200 Ohm 1500mW
była też taka koncepcja ale z racji architektury wzmacniacza nie przeszła . dobrze widoczne TG od Pana Piota Sachy z Bochni 5 sekcji pionowych wtórne 6 Ohm oraz słuchawkowe 200 Ohm . Ra 600 Ohm 110V/180mA Pasmo przenoszenia 10Hz do 120kHz :)

 Solidna dolna płyta z uziemieniem
Na czerwono zaznaczone punkty do "spawania" co by set nie zabił właściciela :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz